Reklama na dworcach

dworce_reklamaGłówne dworce kolejowe w Polsce odwiedza rocznie nawet kilkanaście milionów osób, zarówno pasażerów, jak i klientów pasaży handlowych. Doskonała lokalizacja w centrach miast, punkty przesiadkowe, niski koszt dotarcia do potencjalnego klienta – to wszystko sprawia, że dworce są idealnym miejscem na reklamę, w tym reklamę niestandardową tzw. ambient.


Co oferujemy?

1. Platformy, na których można np.:

  • prezentować samochody,
  • reklamować produkty i usługi,
  • wydzielić część hali dworcowej pod różnego rodzaju akcje (np. wystawy, stoiska, standy, kioski).

2. Akcje marketingowe z udziałem personelu promocyjnego , np.:

  • prezentacje,
  • pokazy,
  • degustacje,
  • sampling,
  • przeprowadzanie ankiet.

3. Reklamy 3D – lekkie, estetyczne konstrukcje (dmuchane, rzeźbione lub wykonane z tworzyw).

4. Flashmob – reżyserowane działania grupowe, angażujące przypadkowe osoby.

5. Koncerty

  • Kameralne koncerty muzyczne,
  • Imprezy okolicznościowe.

Ile osób odwiedza dworce (rocznie, dane szacunkowe w mln): 

Warszawa Centralna: 24,5 mln
Poznań Główny: 17,0 mln
Wrocław Główny: 14,2 mln
Katowice: 12,8 mln
Kraków Główny: 10,4 mln
Gdynia Główna: 9,2 mln
Gdańsk Główny: 8,9 mln

 

Kontakt:

Joanna Grabowska
joanna.grabowska@pkp.pl

Tel. kom.: (+48) 783 919 661

Agnieszka Kowalczyk
agnieszka.kowalczyk@pkp.pl

Tel. Kom. +(48) 506 626 466

Galeria

ZOBACZ GALERIĘ 

Pliki do pobrania

Nasze realizacje

Reklama na dworcach